Αυξητική παραμένει η τάση συγκέντρωσης του ιικού φορτίου του Κορονοϊού στα αστικά απόβλητα της Θεσσαλονίκης.
Όπως φαίνεται στα διαγράμματα που παρουσιάζει το ΑΠΕ-ΜΠΕ οι καθημερινές μετρήσεις της Ομάδας του ΑΠΘ αποτυπώνουν μια αύξηση του ιικού φορτίου στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων δύο μηνών, η οποία αποδίδεται στην επικράτηση της παραλλαγής ΒΑ.2 του στελέχους Όμικρον του SARS-CoV-2.