Ουκρανοί και Ελληνες κύκλωσαν το απόγευμα τον Λευκό Πύργο στέλνοντας το δικό τους αντιπολεμικό μήνυμα.
Ανταποκρινόμενοι σε κάλεσμα Πρωτοβουλίας Πολιτών Θεσσαλονίκης, οι συγκεντρωθέντες τραγούδησαν τους εθνικούς ύμνους της Ουκρανίας και της Ελλάδας ενώ ένας από τους Ουκρανούς, τραγούδησε το “Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ” του Μίκη Θεοδωράκη.