Στα χρώματα της ουκρανικής σημαίας φωτίστηκαν απόψε οι εμβληματικές “Ομπρέλες“, στη νέα παραλία, έπειτα από σχετική πρωτοβουλία που ανέλαβε ο Δήμος Θεσσαλονίκης, στέλνοντας ένα μήνυμα ειρήνης και αλληλεγγύης
Στο μεταξύ, το μεσημέρι αναχώρησε για την Ουκρανία και το 3ο μέρος της ανθρωπιστικής βοήθειας που συλλέγει ο Δήμος Θεσσαλονίκης.
