Ο ΟΑΣΘ επέδειξε γρήγορα αντανακλαστικά και οι πολίτες επιβιβάστηκαν αμέσως σε νέο λεωφορείο
Μηχανική βλάβη παρουσίασε το λεωφορείο του ΟΑΣΘ της γραμμής 14 “Άνω Τούμπα – Ν. Σιδηροδρομικός Σταθμός” γύρω στις 07:30 το πρωί της Πέμπτης, με αποτέλεσμα ο οδηγός να ζητήσει την εκκένωση του λεωφορείου.