Στην πλατεία Αριστοτέλους ξεκίνησε το πρώτo γλέντι Τσικνοπέμπτης μετά από τα 2 χρόνια απαγορεύσεων και μέτρων κατά της Covid, που θυμίζει τις παλιές εποχές
Το μουσικό σχήμα ΣΕΚΕΡ (Ορχήστρα Παραδοσιακής Μουσικής) σε ρυθμούς παραδοσιακούς έδωσε το ρυθμό και χόρεψαν όσοι κατέβηκαν στο κέντρο της πόλης για να γιορτάσουν από νωρίς την Τσικνοπέμπτη.