Ομάδα οπαδών επιτέθηκε τα μεσάνυχτα της Παρασκευής σε άνδρες των ΜΑΤ στη Νεάπολη Θεσσαλονίκης
Η διμοιρία της ΥΑΤ βρισκόταν σε επιφυλακή λόγω αστυνομικών μέτρων που είχαν ληφθεί με αφορμή εκδήλωση κοπής βασιλόπιτας σε σύνδεσμο οπαδών ομάδας της Θεσσαλονίκης.