Παράσταση διαμαρτυρίας στην πλατεία Αγίας Σοφίας στη Θεσσαλονίκη πραγματοποίησαν το απόγευμα υγειονομικοί της πόλης.
Οι υγειονομικοί αντιδρούν στις διαθεσιμότητες και στην υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού κατά του κορονοιού.
Οι υγειονομικοί κρατούσαν πανό και διένειμαν στους περαστικούς φυλλάδια με τα αιτήματά τους.