Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Τάκης Θεοδωρικάκος βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη από όπου δήλωσε πως προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η ασφάλεια των πανεπιστημίων
«Τα πανεπιστήμια πρέπει να είναι χώροι μόρφωσης, γνώσης, επικοινωνίας, ελευθερίας και επομένως πρέπει να υπάρχει απόλυτη ασφάλεια για όλους τους παράγοντες», δήλωσε ο κ.