Το 50% των γυναικών που είχαν COVID-19 γέννησε φυσιολογικά – Τα νεογνά ήταν αρνητικά στον ιό.
Στην Α’ Πανεπιστημιακή Μαιευτική και Γυναικολογική Κλινική του Παπαγεωργίου πραγματοποιήθηκαν πενήντα πέντε τοκετοί επίτοκων που βρέθηκαν θετικές σε Covid -19 από την έναρξη της πανδημίας μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2021 και το 50% εξ αυτών γέννησε φυσιολογικά, ενώ δεν υπήρξε κανένα περιστατικό νεογνού που να νόσησε από κορονοϊό.