Με απόφαση της αναπληρώτριας υπουργού Υγείας Μ. Γκάγκα και σε συνεννόηση με την Ελληνική Εταιρεία Εντατικής Θεραπείας
Πέντε εντατικολόγοι από νοσοκομεία της πρωτεύουσαν μετακινούνται στο νοσοκομείο «Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης, με στόχο να ενισχύσουν την φροντίδα των περιστατικών κορονοϊού, με απόφαση της αναπληρώτριας υπουργού Υγείας Μ.