Ψήφισμα στην έκδοση ψηφίσματος με ευρεία πλειοψηφία για τα γεγονότα στο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης εξέδωσε το Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης σε συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε.
«Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Θεσσαλονίκης καταδικάζει απερίφραστα τις βίαιες συγκρούσεις, τους θύλακες φασιστικών ομάδων και τα επεισόδια που έλαβαν και λαμβάνουν χώρα στο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης» αναφέρει το ψήφισμα και προσθέτει: «Τα σχολεία είναι χώρος μάθησης, εκπαίδευσης, κοινωνικοποίησης και όχι πεδίο ένοπλων συγκρούσεων ούτε ορμητήρια στρατολόγησης.