Όπως φαίνεται στα πλάνα από κάμερα ασφαλείας ένας κακοποιός άνοιξε πυρ μέσα σε εστιατόριο των ΗΠΑ.
Αρκετοί ήταν θαμώνες στο εστιατόριο Boishakhi στο Λονγκ Άιλαντ Σίτι και μάρτυρες της επίθεσης που έτρεξαν να σωθούν όταν ο ένοπλος με κόκκινο φούτερ πυροβόλησε αρκετές φορές.