espa pkm

Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου 2025, 9:07:41 πμ
Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου 2025 10:04

Η Toyota αποκαλύπτει το νέο Hilux, για πρώτη φορά και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση

Η Toyota ανακοινώνει σήμερα το νέο Hilux, την ένατη γενιά ενός μοντέλου που αποτελεί σύμβολο αντοχής, αξιοπιστίας και διαχρονικής ποιότητας.

Η εισαγωγή του νέου μοντέλου σηματοδοτεί τη μετάβαση του θρυλικού pick-up σε μια νέα εποχή εξηλεκτρισμένων συστημάτων κίνησης, σε πλήρη ευθυγράμμιση με την πολυτεχνολογική στρατηγική της εταιρείας – γνωστή και ως Toyota Multi-Pathway – περιλαμβάνοντας τόσο την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική έκδοση όσο και για το 2028 μία έκδοση με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, αμφότερες με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Η στρατηγική Multipath αναγνωρίζει ότι οι διαφορετικές ανάγκες των πελατών και οι ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς δεν μπορούν να καλυφθούν με μία μόνο λύση. Γι’ αυτό, το νέο Hilux προσφέρει ποικίλες επιλογές κινητήριων συνόλων, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών και στις συνθήκες κάθε περιοχής. Με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και κινητήρες εσωτερικής καύσης diesel (και βενζίνης στην ευρύτερη ευρωπαϊκή γκάμα), το Hilux διαθέτει περισσότερες επιλογές από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της Toyota, διευρύνοντας την παρουσία του στην αγορά και διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα, την αντοχή και την αξιοπιστία που το έχουν καταστήσει το δημοφιλέστερο pick-up παγκοσμίως.

 

ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ “TOUGH & AGILE” ΚΑΙ ΝΕΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΟΔΗΓΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Το εξωτερικό στυλ του νέου Hilux έχει αναπτυχθεί με βάση τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Tough & Agile», προβάλλοντας μια δυναμική εικόνα στο μπροστινό μέρος με νέες αναλογίες που δημιουργούν μια στιβαρή σιλουέτα. Η μπροστινή όψη περιλαμβάνει λεπτούς προβολείς, οι οποίοι συνδέονται με μια κεντρική μπάρα που φέρει το όνομα TOYOTA σε κλασικό στυλ. Στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η αεροδυναμική σχεδίαση αντικαθιστά την παραδοσιακή μάσκα και τοποθετούνται ειδικές ζάντες αλουμινίου. Νέα χαρακτηριστικά για όλες τις εκδόσεις περιλαμβάνουν σκαλοπάτι στο πίσω μέρος για εύκολη πρόσβαση και επανασχεδιασμένα πλαϊνά σκαλοπάτια.

Με τη νέα γενιά, το Hilux περιορίζεται αποκλειστικά στον τύπο αμαξώματος Double Cab,  σύμφωνα με τις προτιμήσεις των πελατών. Στο εσωτερικό, η συνολική αίσθηση ποιότητας έχει πλήρως διαφοροποιηθεί με υψηλή αντιληπτή ποιότητα, επηρεασμένη από το νέο Toyota Land Cruiser. Η κεντρική κονσόλα υιοθετεί νέο οριζόντιο σχεδιασμό, ενσωματώνοντας έναν προσαρμόσιμο πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών για τον οδηγό και μια κεντρική οθόνη αφής πολυμέσων, έως 12,3 ιντσών.

Όλα τα χειριστήρια τετρακίνησης (AWD) και off-road είναι συγκεντρωμένα σε κεντρική θέση για μεγαλύτερη ευκολία στη χρήση. Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο εφοδιάζεται με επιλογέα shift-by-wire, που λειτουργεί με ένα μόνο άγγιγμα. Για την εξασφάλιση της συνδεσιμότητας, το Hilux διαθέτει ασύρματο φορτιστή smartphone και νέες θύρες USB στο πίσω μέρος της καμπίνας.

 

ΤΟ «ΑΝΙΚΗΤΟ» HILUX ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ

Η εισαγωγή της αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης αποτελεί σημαντική καινοτομία για το Hilux, χωρίς να θυσιάζεται η φημισμένη ποιότητα, αντοχή και αξιοπιστία του μοντέλου.

Θα έχει ιδιαίτερη απήχηση στους εταιρικούς πελάτες που αναζητούν ένα pick-up, το οποίο συνδυάζει μηδενικές εκπομπές ρύπων με καθημερινή πρακτικότητα, χωρίς συμβιβασμούς στο QDR (Quality-Durability-Reliability) και τις ικανότητες εκτός δρόμου. Διατηρεί τη θεμελιώδη στιβαρότητα της χαρακτηριστικής δομής αμαξώματος body-on-frame του Hilux και έχει σχεδιαστεί για κορυφαία απόδοση εκτός δρόμου, με ειδικά μέτρα για την προστασία της μπαταρίας από ζημιές ή εισροή νερού. Σημαντικό είναι ότι το βάθος βύθισης 700mm παραμένει ίδιο με αυτό του τρέχοντος μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE).

Το σύστημα κίνησης του Hilux BEV διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου 59,2 kWh και εμπρός και πίσω e-Axles, παρέχοντας μόνιμη τετρακίνηση, με ροπή 205 Nm στον εμπρός άξονα και 268,6 Nm στον πίσω. Η τρέχουσα ενδεικτική μέτρηση προβλέπει περίπου 715 kg ωφέλιμου φορτίου και 1.600 kg ικανότητας ρυμούλκησης, με αυτονομία WLTP περίπου 240 km. Η Toyota έχει θέσει ως στόχο τις κορυφαίες δυνατότητες φόρτισης στην κατηγορία, για να ελαχιστοποιείται ο εκτός λειτουργίας χρόνος του οχήματος.

 

HILUX HYBRID 48V: ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΣΜΕΝΟ, ΕΥΕΛΙΚΤΟ, ΙΚΑΝΟ

Το σύστημα κίνησης Hybrid 48V εισήχθη στην τρέχουσα γκάμα του Hilux το 2025 και στη νέα γενιά αναμένεται να συνεχίσει ως το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη. Η παραγωγή του εκτιμάται να ξεκινήσει στο 3o τρίμηνο 2026.

Το σύστημα περιλαμβάνει μπαταρία ιόντων λιθίου 48V – έξυπνα τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα, ώστε να μην περιορίζεται ο εσωτερικός χώρος – έναν ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια και έναν μετατροπέα DC-DC. Αξιοποιώντας την κορυφαία παγκοσμίως τεχνογνωσία της Toyota στον τομέα των υβριδικών τεχνολογιών, υποστηρίζει τον κινητήρα 2,8 λίτρων, προσφέροντας ομαλή, αθόρυβη και εκλεπτυσμένη απόδοση σε συνθήκες εντός αλλά και εκτός δρόμου. Η βελτιωμένη απόδοση γίνεται ιδιαίτερα αισθητή κατά την επιτάχυνση, τόσο από στάση όσο και εν κινήσει.

Η εξαιρετική ικανότητα μεταφοράς φορτίου παραμένει αναλλοίωτη: μπορεί να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο έως έναν τόνο και να ρυμουλκήσει τρέιλερ με φρένα έως 3.500 kg.

Για την ελληνική αγορά, η άφιξη της Νέας Γενιάς Hilux με τις εκδόσεις 48V 2.8L Diesel και Αμιγώς Ηλεκτρικού αναμένεται στο 4ο τρίμηνο 2026.

ΒΙΟΛΙΤΖΗΣ ΛΟΓΟΤΥΠΟ