Σάββατο, 20 Απριλίου 2024, 5:15:21 μμ
Παρασκευή, 26 Μαρτίου 2021 10:19

Συνάντηση Αγαθοπούλου με εκπαιδευτικούς του 3ου Γυμνασίου Κιλκίς: Οχι στα σχολεία δύο ταχυτήτων

«Η κυβέρνηση προωθεί τα σχολεία δύο ταχυτήτων αδυνατώντας να αντιληφθεί ότι «αριστεία» και αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου σημαίνει αναβάθμιση όλων των σχολείων».

 

Την Τετάρτη 24/3/2021, η βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Ν. Κιλκίς, Ειρήνη Αγαθοπούλου, μετά από σχετικό αίτημα, συναντήθηκε με μέλη του συλλόγου εκπαιδευτικών του 3ου Γυμνασίου Κιλκίς, με σκοπό την ενημέρωσή της για την ενδεχόμενη μετατροπή του σχολείου τους σε Πρότυπο Γυμνάσιο.

Οι εκπαιδευτικοί ενημέρωσαν τη βουλεύτρια για την αρνητική γνωμοδότηση του συλλόγου εκπαιδευτικών του σχολείου τους για ενδεχόμενη μετατροπή του 3ου Γυμνασίου σε Πρότυπο και συζήτησαν μαζί της τα κοινωνικά, κτιριακά και άλλα προβλήματα που εγείρει μια τέτοια απόφαση. Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί τόνισαν στην συζήτηση ότι το σημαντικότερο πρόβλημα που δημιουργείται είναι το αβέβαιο μέλλον των 8 τμημάτων ένταξης, που λειτουργούν αυτή τη στιγμή στο 3ο Γυμνάσιο και σε αυτά εξυπηρετούνται μαθητές και μαθήτριες με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες από όλο το Κιλκίς.

Επίσης, αναλογιζόμενοι το σοβαρό κτιριακό πρόβλημα σε όλα τα γυμνάσια της πόλης, καθώς υπάρχουν περιπτώσεις που γίνονται μαθήματα και στα υπόγεια των σχολείων, εξέφρασαν την αγωνία τους για την απορρόφηση των μαθητών που θα εγγραφούν από τη νέα σχολική χρονιά, σε ενδεχόμενη μετατροπή κάποιου γυμνασίου σε πρότυπο. Ακόμη, μοιράστηκαν μαζί της την ανησυχία τους και την αβεβαιότητά τους για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία, καθώς είναι σχεδόν σίγουρη η μετακίνησή τους σε άλλα σχολεία, ίσως και εκτός Νομού, δημιουργώντας προβλήματα στον οικογενειακό και οικονομικό τους προγραμματισμό.

Η Ε. Αγαθοπούλου άκουσε με προσοχή τους εκπαιδευτικούς και τους ενημέρωσε για τη στάση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στο νομοσχέδιο που ψηφίστηκε πριν ένα χρόνο περίπου και αφορούσε τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι υπέρ της μετατροπής ενός μεγάλου αριθμού δημόσιων γυμνασίων και λυκείων σε πρότυπα και πειραματικά, διότι κάτι τέτοιο δεν οδηγεί σε πρόοδο του δημόσιου σχολείου και της εκπαίδευσης, αλλά εντείνει περισσότερο τις κοινωνικές ανισότητες. Επίσης, αυξάνει την παραπαιδεία από τη νηπιακή, ακόμα, ηλικία και χαράσσει έναν δρόμο εξαντλητικό και αντιπαιδαγωγικό όσον αφορά τα παιδιά, που καλούνται από μια τρυφερή ηλικία να απολέσουν την παιδικότητα τους ώστε να αντέξουν τους κραδασμούς της απόρριψης, κυνηγώντας την επίδοση.

Κλείνοντας, τόνισε: «Η κυβέρνηση προωθεί τα σχολεία δύο ταχυτήτων αδυνατώντας να αντιληφθεί ότι «αριστεία» και αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου σημαίνει αναβάθμιση όλων των σχολείων». Συγκεκριμένα για το Κιλκίς αυτή η αναβάθμιση πρέπει να συνδεθεί με την δημιουργία 4ου Γυμνασίου, το οποίο θα εξασφαλίσει αξιοπρεπείς εκπαιδευτικές συνθήκες για μαθητές και εκπαιδευτικούς και θα λύσει το κτιριακό πρόβλημα των γυμνασίων της πόλης.  Η βουλεύτρια δεσμεύτηκε ότι θα κινηθεί με γνώμονα το συμφέρον του δημόσιου σχολείου και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς όλους τους μαθητές και μαθήτριες του νομού και πως για όλα τα παραπάνω θα ασκήσει κοινοβουλευτικό έλεγχο προς την Υπουργό Παιδείας το αμέσως επόμενο διάστημα.