Τελευταία είδηση για το θέμα: Ο αντιδήμαρχος Νίκος Πογέλης ανακοίνωσε στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ότι έγινε προεκτίμηση της μελέτης κατασκευής του εν λόγω δρόμου σε 350.000 ευρώ.
Ήγουν ξέρουμε πόσο θα κοστίσει η μελέτη. Επόμενο βήμα (ελπίζουμε όχι σε μια πενταετία) να βρεθούν τα χρήματα της μελέτης, να γίνει η μελέτη, να ενταχθεί σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα, να δημοπρατηθεί και να κατασκευαστεί.
Κατά τα άλλα εδώ και μια δεκαετία συζητάμε για το εν λόγω έργο.
Ένας φαρδύς επαρχιακός δρόμος
με τρύπες και μπαλώματα
Και σάμπως είναι το πρώτο; Θυμάται άραγε κανείς τι να απέγινε εκείνη η έρμη η διαπλάτυνση (που να ρωτούσαμε και για πλήρη αυτοκινητόδρομο με δυο λωρίδες εκατέρωθεν) της ΠΑΘΕ στο τμήμα Πολυκάστρου-Χαλάστρας;
Κάθε εξάμηνο ή κάθε χρόνο μαθαίνουμε πως έγινε ο διαγωνισμός της ΕΓΝΑΤΙΑΣ για τον παραχωρησιούχο άνοιξαν οι προσφορές, κατακυρώθηκε η παραχώρηση, μέσα στους όρους η κατασκευή αούτομπαν, αλλά ακόμα κανείς δεν μπορεί να μας ενημερώσει πότε θα ξεκινήσουν τα έργα διαπλάτυνσης-αναβάθμισης του δρόμου. Κανείς.
Και θα περάσουν χρόνια και θα συζητάμε ακόμα για το δρόμο- καρμανιόλα και για την υποχρέωση του παραχωρησιούχου και για τις δεσμεύσεις και τα έπεα πτερόεντα.
Κι ο κόσμος θα σκοτώνεται στο μόνο κομμάτι της ΠΑΘΕ που είναι απλώς ο δρόμος της δεκαετίας του ‘70. Ένας φαρδύς επαρχιακός δρόμος γεμάτος τρύπες και μπαλώματα.