Σχόλια
Ερώτηση κατέθεσε στο Υπουργείο Οικονομικών ο βουλευτής Γιώργος Φραγγίδης αναφορικά με την τύχη του δανείου που δόθηκε το 2009 στους αγρότες (και) του ν. Κιλκίς. Για να πληροφορηθεί τι πρόκειται να συμβεί κι αν τυχόν σκέφτεται το υπουργείο να ζητήσει τα χρήματα από τους αγρότες μας.
Εκτός κι αν ο Σαχινίδης ακούει Κιλκίς και στρίβει. Διότι, βγάλαμε κακό όνομα. Ετούτος ο απίθανος τύπος που χρωστούσε στο κράτος 19,5 εκατ. ευρώ και συνελήφθη πρόσφατα έλκει την καταγωγή από το νομό μας.
Στην οικονομία ισχύει ο νόμος του Γκρέσαμ που συνοψίζεται ως εξής: Το κακό χρήμα διώχνει το καλό. Ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης..
Δημοσιογραφικοαυτοδιοικητική σύναξη και «πηγαδάκι» για τα μεταλλεία του Πάικου, σε διάλειμμα της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου Παιονίας. Τόση κουβέντα, τόση αντιπαράθεση και οξύτητα και τελικά το μη επενδυτικό ενδιαφέρον τα έλυσε όλα, απάλλαξε το Πάικο από την… ανάπτυξη των μεταλλείων!

Δημοσιογραφικοαυτοδιοικητική σύναξη και «πηγαδάκι» για τα μεταλλεία του Πάικου, σε διάλειμμα της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου Παιονίας. Τόση κουβέντα, τόση αντιπαράθεση και οξύτητα και τελικά το μη επενδυτικό ενδιαφέρον τα έλυσε όλα, απάλλαξε το Πάικο από την… ανάπτυξη των μεταλλείων!
Τελικά, η καθιερωμένη εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Συνδέσμου Εφέδρων Αξιωματικών Ν. Κιλκίς έχει εξελιχθεί σε μια άκρως ενδιαφέρουσα εκδήλωση. Οι επιλογές του προέδρου, Κώστα Παπανικολάου και των μελών της διοίκησης, για τις βραβεύσεις που γίνονται κάθε χρόνο, δίνουν πραγματικό νόημα και ενδιαφέρον στην εκδήλωση.
Ανάλογη εκδήλωση είχε την προηγούμενη ημέρα και ο ποδοσφαιρικός σύλλογος ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ Δροσάτου, όπου ο πρόεδρος του συλλόγου, ο οφθαλμίατρος Θανάσης Τσιραμπίδης, επέλεξε να τιμήσει έναν πραγματικό «εργάτη» του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου, τον Γιώργο Λυσαρίδη, πρώην γενικό γραμματέα του ΥΜΑΘ.
Έρευνα του ΙΓΜΕ αποκάλυψε κοιτάσματα προσχωματικού χρυσού αξίας 25,1 δις. δραχμών. Ϋστερα από εργασίες δυο ετών ων ερευνητών του ΙΓΜΕ στην περιοχή της κοίτης του Γαλλικού έγινε η επεξεργασία των στοιχείων και κατέληξε στα ακόλουθα πορίσματα:
Δευτέρα 1η του Γενάρη και πρωί πρωί ο Γιάννης Πολυχρονίδης βρέθηκε στα γραφεία του Δημοσιογραφικού Οργανισμού των ΕΙΔΗΣΕΩΝ, στο Μεταλλικό, και μας έκανε ποδαρικό. Είμαστε σίγουροι πως η χρονιά θα πάει καλά, παρά τις δυσκολίες που περνά η χώρα και οι πολίτες της. Είμαστε πιο αισιόδοξοι, έχοντας τέτοιους φίλους.
ΛΑΠΟΡΔΑΣ: Γιάννη, καλώς όρισες στα μέρη τα δικά μας…
ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ: Δήμαρχε, ήρθα για ποδαρικό, αλλά δεν θυμάμαι αν μπήκα με το δεξί…
Την Δεύτερη ημέρα των Χριστουγέννων εορτάζει ο Σεβασμιότατος κ. Εμμανουήλ. Παραμονή της εορτής του, Κυριακή 25 Δεκεμβρίου, εορτή της Γεννήσεως του Κυρίου Ιησού Χριστού, και ώρα 5:00 το απόγευμα, στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό, Μεταμορφώσεως του Σωτήρος, θα τελεσθεί Μέγας Πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός.
Ανήμερα της εορτής του, Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου, θα τελεσθεί Αρχιερατική Θεία Λειτουργία και Χειροτονία Διακόνου στον Μητροπολιτικό Ναό. Μετά την Θεία Λειτουργία, στις 11:00, θα ακολουθήσει γιορτινή εκδήλωση από τις Χορωδίες της Μητρόπολης στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου, μετά την οποία ο Ποιμενάρχης θα δεχθεί τις ευχές των πιστών.
Το απόγευμα της ίδιας ημέρας ο εορτάζων Ποιμενάρχης θα δεχθεί τις ευχές των πιστών στα γραφεία της Ιεράς μητροπόλεως από τις 6:00 και μετά.
Ανήμερα της εορτής του, Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου, θα τελεσθεί Αρχιερατική Θεία Λειτουργία και Χειροτονία Διακόνου στον Μητροπολιτικό Ναό. Μετά την Θεία Λειτουργία, στις 11:00, θα ακολουθήσει γιορτινή εκδήλωση από τις Χορωδίες της Μητρόπολης στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου, μετά την οποία ο Ποιμενάρχης θα δεχθεί τις ευχές των πιστών.
Το απόγευμα της ίδιας ημέρας ο εορτάζων Ποιμενάρχης θα δεχθεί τις ευχές των πιστών στα γραφεία της Ιεράς μητροπόλεως από τις 6:00 και μετά.