Επίθεση από ομάδα νεαρών κατήγγειλε ότι δέχθηκε 13χρονος, στη Νέα Μαγνησία, στον Δήμο Δέλτα, στη Θεσσαλονίκη με αποτέλεσμα να οδηγηθεί στο νοσοκομείο.
Σύμφωνα με την καταγγελία, η επίθεση έγινε λίγο πριν από τις 8 το βράδυ και δράστες ήταν τέσσερα άτομα.