Σύμφωνα με πληροφορίες στη Θεσσαλονίκη θα καταφτάσουν μέχρι το τέλος του καλοκαιριού άλλα 70 περίπου κρουαζιερόπλοια.
Το κρουαζιερόπλοιο με τη νορβηγική σημαία αφίχθη στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης χθες στις 7.30 το πρωί, αποβιβάζοντας εκατοντάδες τουρίστες στην πόλη.
