Καταγγελία από Συνδικαλιστή για απαράδεκτη συμπεριφορά από τον αντιδήμαρχο κ. Δεμερτζή
Σκηνές απείρου κάλλους φαίνεται να εκτυλίχθηκαν την Μεγάλη Πέμπτη στο Δημαρχείο Κορδελιού – Ευόσμου, όταν εκπρόσωποι του Σωματείου Εργαζομένων στον δήμο συναντήθηκαν με τον δήμαρχο Κλεάνθη Μανδαλιανό για ζήτημα το οποίο αφορούσε σε εργαζόμενο στον τομέα καθαριότητας.