Σοκ προκαλεί το σκηνικό τρόμου που βίωσε οδηγός ταξί στην Δυτική Θεσσαλονίκη ο οποίος καταγγέλλει ληστεία από ομάδα νεαρών.
Συγκεκριμένα ο 54χρονος κατήγγειλε στις αστυνομικές Αρχές πως τρία νεαρά άτομα που του ζήτησαν να τους μεταφέρει σε περιοχή του Ευόσμου, μόλις έφτασαν στον προορισμό τους, του επιτέθηκαν και με χρήση σωματικής βίας του αφαίρεσαν ένα tablet και ένα κινητό τηλέφωνο.