Τόσο οι μαθητές όσο και οι εκπαιδευτικοί απέδωσαν φόρο τιμής
Με σύνθημα το «Ποτέ Ξανά» οι μαθητές του 3ου ΓΕΛ Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης θέλησαν να στείλουν το δικό τους μήνυμα μετά τη δολοφονία του 18χρονου Άλκηπριν από λίγες μέρες στην περιοχή Χαριλάου.