Επίσκεψη στα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης πραγματοποίησε σήμερα η πρόεδρος του Αρείου Πάγου Μαρία Γεωργίου
Όπως έγινε γνωστό, επρόκειτο για εθιμοτυπική επίσκεψη κατά την οποία συναντήθηκε διαδοχικά με δικαστές του Εφετείου, του Πρωτοδικείου και του Ειρηνοδικείου της πόλης.