«Βλέπω μαύρα Χριστούγεννα» δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο διευθυντής της Β’ ΜΕΘ Νοσοκομείου «Παπανικολάου» στη Θεσσαλονίκη Νίκος Καπραβέλος ζητώντας αυστηρότερα μέτρα
Όπως εξήγησε ο κ. Καπραβέλος, «η νύχτα για μια ακόμα φορά στο Παπανικολάου ήταν εφιαλτική παρόλο που δεν εφημερεύαμε».