Ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας έστειλε το δικό του μήνυμα για την ημέρα των Ενόπλων Δυνάμεων
Ο κ. Τζιζτικώστας παρέστη στην επίσημη δοξολογία στον Ιερό Ναό Παναγίας Δέξιας. Μετά το πέρας της δοξολογίας κατέθεσε στεφάνι στο Ηρώο του Γ’ Σώματος Στρατού.