Στην τελική ευθεία μπαίνει η κατασκευή του νέου, υπερσύγχρονου κτιρίου του «Οίκου Ευγηρίας & Θεραπευτηρίου Χρόνιων Παθήσεων Κιλκίς», παραρτήματος του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Κεντρικής Μακεδονίας (ΚΚΠΠΚΜ).
Οι εργασίες ολοκλήρωσης του έργου, που είχε μείνει στάσιμο για χρόνια, επανεκκινούν μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, ανάμεσα στην πρόεδρο του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Κεντρικής Μακεδονίας, Βασιλική Νάκου και στην ανάδοχη εταιρία ΟΡΚΑ Α.