Στον δρόμο για ακόμα μια φορά οι διανομείς από τον κλάδο της εστίασης – Πορεία στο κέντρο της Θεσσαλονίκης
Αφού συγκεντρώθηκαν στην Αγίας Σοφίας ξεκίνησαν πορεία με τις μηχανές τους στις οδούς Εθνικής Αμύνης, την Τσιμισκή, για να καταλήξουν στο Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης.