Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει το ΑΠΘ για το επίπεδου του ιικού φορτίου στα λύματα της πόλης στις τελευταίες μετρήσεις της εβδομάδας.
Σύμφωνα με τα διαγράμματα τοιικό φορτίο στα λύματαείναι κοντά στις υψηλότερες τιμές που είχαν καταγραφεί τον Απρίλιο, στο τρίτο κύμα της πανδημίας του κορονοϊού.