Πορεία διαμαρτυρίας είναι σε εξέλιξη αυτήν την ώρα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης από μέλη αναρχικών συλλογικοτήτων, οι οποίοι διαμαρτύρονται για την «υποχρεωτική λήψη DNA σε 14 αγωνιστές»
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρουν σε ανακοίνωση τους «η υπόθεση αυτή έρχεται ως συνέχεια της επιχείρησης του κράτους να τρομοκρατήσει τον αγωνιζόμενο κόσμο στον χώρο των πανεπιστημίων».