Άρθρα Συνεργατών
Του Κώστα Πινέλη.
Σε μια σειρά από πόλεις, πραγματοποιούνται οι περιβόητες «Λευκές νύχτες» (λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων μέχρι και τα μεσάνυχτα), σε μια προσπάθεια του εμπορικού κόσμου να καλύψει χαμένα εισοδήματα από νυχτερινά χάπενινγκ.
Τελευταία αυτή της Βέροιας που λήφθηκε, όπως διαβάζουμε στην εφημερίδα της Ημαθίας «Η Άλλη Άποψη», με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, με την ψήφο των παρατάξεων που στηρίζονται από ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και από τον Εμπορικό Σύλλογο Βέροιας ,παρά την αντίδραση του Σωματείου ιδιωτικών Υπαλλήλων Ημαθίας-Πέλλας και των μικρομεσαίων επαγγελματιών.
Του Νίκου Σιάνα.
Σε ένδειξη συμπαράστασης στις οικογένειες των θυμάτων και θέλοντας να τιμήσει τη μνήμη των τεσσάρων παιδιών που σκοτώθηκαν στο τραγικό δυστύχημα στον Εύοσμο, η Ολομέλεια της Βουλής κράτησε ενός λεπτού σιγή. Ο προεδρεύων Νικήτας Κακλαμάνης ζήτησε να θεσμοθετηθεί υποχρεωτικό μάθημα οδικής αγωγής στα σχολεία. «Είχαμε πάλι ένα τραγικό δυστύχημα με νέα παιδιά, νομίζω πως πρέπει να αρχίσει μια συζήτηση για να θεσμοθετηθεί η υποχρεωτικότητα του μαθήματος οδικής ασφάλειας» επισήμανε μεταξύ άλλων.
Του Αντώνη Παπαζογλου.
Απρίλιος, ένας μήνας με Ιστορία Αυτές τις ημέρες διανύουμε το δεύτερο μήνα της Άνοιξης, τον Απρίλιο, ένα μήνα στον οποίο τοποθετείται πλήθος γεγονότων και ημερομηνιών που αποτυπώθηκαν με έντονα γράμματα στις σελίδες της Ιστορίας. Η λέξη Απρίλιος οφείλει την προέλευση της στη λατινική λέξη Aprillis, από το ρήμα aperire που σημαίνει «ανοίγω», καθώς «ανοίγει» ο καιρός και παγιώνεται η Άνοιξη. Ας δούμε λοιπόν, μερικές σημαντικές επετείους αυτού του μήνα, το υπόβαθρο των οποίων έφεραν την «Άνοιξη» στον κόσμο και μία που επανέφερε το «Χειμώνα».
ΕΥΓΕ ΑΝΑΣΤΑΣΙΕ ΓΙΟΒΑΝΟΥΔΗ
Τα συγχαρητήρια Τάσο Γιοβανούδη για την λεπτομερή παρουσίαση που μας έκανες του Ναού Λόφου Αγίου Γεωργίου Κιλκίς. Είχαμε ανάγκη ενημέρωσης για το ιστορικό αυτο θρησκευτικό μνημείο.
Επειδή όμως λες ότι είσαι ερασιτέχνης ερευνητής και μας καλείς να συμπληρώσουμε κάποια κενά σου, παρέχω και εγώ την εξης πληροφορία σχετικά με το Ναό.
Τσογγίδης: Αυτοί που βάλθηκαν να μετατρέψουν το Κιλκίς μας σε Κιλκιστάν
Συντάκτης: Eidisis.grΤου Γιάννη Τσογγίδη
πρώην προέδρου
του Δημ. Συμβουλίου Κιλκίς.
Είναι γνωστή η τακτική στους γνωρίζοντες τα πολιτικά πράγματα στον τόπο μας ! Όταν κάποιοι προσπαθούν να απομυθοποιήσουν τα παραμύθια και τα success stories της αριστερο-αδέξιας κυβέρνησης, πάντοτε επιστρατεύεται ο από μηχανής Θεός να βάλει πλάτη. Μόλις καταθέσαμε τη γραπτή ερώτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο Κιλκίς θέτοντας τον προβληματισμό περί της παρουσίας του συλλόγου των δήθεν εθελοντών (δε μπορώ να κατανοήσω εθελοντές που διαχειρίζονται τεράστια κεφάλαια κατά οποιονδήποτε τρόπο και απασχολούν έμμισθο προσωπικό) με το όνομα OMNES και επιπλέον εμφανίστηκαν στο διαδίκτυο κάποιες αντίθετες με αυτούς φωνές, έκανε αμέσως παρέμβαση ο Δημήτρης ο Αγαθόπουλος για να συνεχίσει την αγιοποίηση του συλλόγου αυτού και να τον καλύψει.
Του Ανδρέα Μακρίδη.
Ο μεγαλύτερος μπελάς για οποιονδήποτε θέλει να συγκροτήσει έναν νέο πολιτικό φορέα σήμερα, είναι η εύρεση πολιτικών προτάσεων που να μπορούν να προκαλέσουν το ενδιαφέρον του κοινού. Οι προτάσεις θα πρέπει να έχουν μεταρρυθμιστική πνοή, ένα ύφος “ρήξης με το παλιό”, αλλά όχι και τόσο μεγάλης ρήξης που να φοβίσει τους ψηφοφόρους. Θα πρέπει να διαφοροποιούν το κόμμα αυτό απ' τα διπλανά του – και ειδικά για πολιτικούς που έχουν δοκιμαστεί κατά το παρελθόν, θα πρέπει να πιστοποιούν πως μεταρρυθμιστές αυτοί, αξίζουν της προσοχής της κοινωνίας που τους καταδίκασε.
Τι γύρευες στην Αμαλιάδα, εσύ ένας προσκυνημένος;
Συντάκτης: Πινέλης ΚώσταςΤου Κώστα Πινέλη.
Πως το είχε πει ο Χαρίλαος; «Παινεύουν τους πεθαμένους για να θάβουν τους ζωντανούς». Έτσι τιμούν οι ριψάσπηδες του κομμουνιστικού κινήματος ως ήρωα τον Μπελογιάννη για να θάψουν το κόμμα του, τα σημερινά στελέχη του, τους σημερινούς αγώνες.
Κοντά στο αναμενόμενο ταξικό μίσος της νεοναζιστικής «Χρυσής Αυγής» και των αστικών κομμάτων που δείχνουν καθαρά ποιου τα ταξικά συμφέροντα εξυπηρετούν (εξ ου και η χολή που ρίχνουν), έρχεται και η οπορτουνιστική, συνειδητή διαστρέβλωση με στόχο αφενός τη μετατροπή του Μπελογιάννη σε «αβλαβές εικόνισμα» και αφετέρου την «προσαρμογή» του στη σημερινή κυβερνητική πολιτική και επιδιώξεις που έχουν και αυτές ταξικό πρόσημο υπέρ των συμφερόντων της ολιγαρχίας.
Η Επανάσταση του 1821 (και μέσα από τις σελίδες της παγκόσμιας ιστορίας)
Συντάκτης: Πινέλης ΚώσταςΓράφει ο
Κώστας Πινέλης.
Η επανάσταση του 1821 ήταν εθνικοαπελευθερωτική. Εναντιώθηκε στην οθωμανική αυτοκρατορία και την εξουσία της, γι' αυτό και είχε βαθιά προοδευτικό κοινωνικό περιεχόμενο. Προκειμένου να αντιμετωπιστεί ολοκληρωμένα από την άποψη των σκοπών της, απαιτείται προσέγγιση και έρευνα στο κοινωνικοοικονομικό καθεστώς ενάντια στο οποίο στράφηκε η επανάσταση και το χαρακτήρα του, δηλαδή ποιες ήταν οι σχέσεις παραγωγής στην οθωμανική αυτοκρατορία.
Από την Κωνσταντίνα Γεράκη.
Δεν σου αρέσει τίποτα από το σήμερα, φτιάξε το αύριο όπως σ΄αρέσει.
...
Δεν μπορείς να ανεχτείς τον εαυτό σου; άλλαξέ τον.
Μην αρκείσαι στα λίγα όταν είσαι φτιαγμένος για τα πολλά.
Μην συντονίζεσαι με την καθημερινότητα, όταν μπορείς να ζήσεις στιγμές, έστω και ελάχιστες απόλυτης ικανοποίησης της ύπαρξής σου, μην βάζεις όρια στις επιθυμίες σου.
Από την «ΤΡΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (των ΔΟΕ-ΟΛΜΕ) στην LIGHT AΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (του κ. υπουργού)
Συντάκτης: Eidisis.grΤου Δημήτρη (Μήτου) Ιωαννίδη.
Στον πρώτο τίτλο «η τρομοκρατία της αξιολόγησης δεν θα περάσει» είχαν ταχτεί υπέρ (άλλωστε δική τους έμπνευση ήταν) οι συνδικαλιστικές οργανώσεις των εκπ/κών ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, αλλά, και σε κάθε μορφή αξιολόγησης τον Ιούνιο του 2014, απαξιώνοντας μ αυτόν τον τρόπο όλους τους έντιμους εκπαιδευτικούς, η πλειοψηφία των οποίων διαφωνούσε με τη στάση αυτή των συνδικαλιστικών Οργάνων. Είχα καυτηριάσει αυτή την αρνητική στάση των συνδικάτων που απαξίωναν τους εκπ/κούς, με δημοσίευμα των ΕΙΔΗΣΕΩΝ της 16ης Ιουλίου, τονίζοντας, πως η ελληνική κοινωνία ανέκαθεν, κατέτασσε τους δασκάλους και τους καθηγητές στην πρώτη γραμμή εκτίμησης όλων των δημοσίων υπαλλήλων , οι οποίοι πλήν όλων των άλλων, ήταν μαζί με την ελληνική κοινωνία, μπροστάρηδες σ όλους τους απελευθερωτικούς και κοινωνικούς αγώνες από την περίοδο της τουρκοκρατίας μέχρι σήμερα.