Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024, 7:51:27 μμ

Εκπαίδευση

Συνάντηση εργασίας στην οποία αποφασίστηκε η ανάληψη συγκεκριμένων πρωτοβουλιών ενίσχυσης του Τμήματος Δημιουργικού Σχεδιασμού και Ένδυσης του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με έδρα το Κιλκίς είχαν σήμερα στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού  ο Αντιπρόεδρος της Βουλής και Βουλευτής Κιλκίς της Ν.Δ. κ. Γιώργος Γεωργαντάς, ο Υπουργός Κυριάκος Πιερρακάκης και ο Πρύτανης του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος Σταμάτης Αγγελόπουλος. 

Μια ενδιαφέρουσα εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Γυμνάσιο Νέου Γυναικοκάστρου Κιλκίς σε συνεργασία με τον εθελοντικό οργανισμό για το αστικό περιβάλλον, Ecocity, στην οποία οι μαθητές παρουσιάσανε την εργασία που εκπόνησαν στο πλαίσιο του εγκεκριμένου από το Υπουργείο προγράμματος, «Ecomobility-οικολογική μετακίνηση».

Η ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Κ.Δ.Β.Μ. Α.Ε. (Ανάδοχος Έργου) σε συνεργασία με την ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΚΙΛΚΙΣ – Α. Α.Ε. ΟΤΑ» (ΑΝ.ΚΙ. Α.Ε.) (Αναθέτουσα Αρχή) και το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιμορφωτική Κιλκίς, υλοποίησαν με επιτυχία τη Δράση Ενημέρωσης με θέμα το «Marketing και e-Marketing αγροτικών προϊόντων». Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 28/3/24στο Παράρτημα της Επιμορφωτικής στο Πολύκαστρο και η ανταπόκριση του κοινού ήταν εξαιρετικά θετική.

Συχνά, οι γονείς ακούμε από τους θεραπευτές ότι «Έναν από τους θεραπευτικούς στόχους συνιστά η εξέλιξη του παιχνιδιού του παιδιού» ή ότι «Το παιδί δεν παίζει με τον τρόπο που αναμένεται σύμφωνα με τη χρονολογική του ηλικία» ή επίσης ότι «Στη σημερινή συνεδρία καθώς παίζαμε με το παιδί παρατήρησα ότι...» κ.ο.κ.. Έτσι, πολλές φορές αναρωτιόμαστε «Γιατί είναι σημαντικό να παίζει το παιδί μου;» ή ακόμη «Τι νόημα έχει να ξοδεύω χρήματα αν το παιδί μου πάει εκεί και παίζει;». 

Σε συνέχεια της έκδοσης της υπό στοιχεία 25451/Δ6/11.3.2024 “Ρύθμιση θεμάτων σχετικά με την εισαγωγή μαθητών σε Πρότυπα Σχολεία, Πειραματικά Σχολεία και Εκκλησιαστικά Σχολεία” (B’ 1671) Υπουργικής Απόφασης, με την οποία ρυθμίζονται όλα τα θέματα που αφορούν την εισαγωγή μαθητών στα Πρότυπα, Πειραματικά και Εκκλησιαστικά σχολεία και της υπό στοιχεία 46/ΔΕΠΠΣ/22.3.2024 “Αριθμός εισακτέων μαθητών/τριών σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-2025” (ΑΔΑ: ΡΥ7Β46ΝΚΠΔ-0ΨΞ) απόφασης της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) σας ενημερώνουμε ότι:

Τι δουλειά κάνει ένας κοινωνικός λειτουργός στα σχολεία; Ο Κώστας Βαγιάτης, Οργανωτικός Γραμματέας στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Κοινωνικών Λειτουργών Ελλάδος, εξηγεί στο ΒΗΜΑ και στη Δέσποινα Δημά.

Από την Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Κιλκίς εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Σε μία πρωτόγνωρη σε συμμετοχή Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς, στην κατάμεστη αίθουσα του Εργατικού Κέντρου, αποφασίστηκε ομόφωνα η επαναπροκήρυξη Απεργίας – Αποχής από την «αξιολόγηση» – κατηγοριοποίηση των σχολείων.

Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024 21:21

Μαθήματα Αγωγής Υγείας στο 1ο Γυμνάσιο Κιλκίς

Συντάκτης:

Στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Υγείας στον μαθητικό πληθυσμό πραγματοποιήθηκε στο 1ο Γυμνάσιο Κιλκίς η ενημέρωση των μαθητών.

Η Α τάξη παρακολούθησε τη δράση με θέμα "Εθισμός και Διαδίκτυο". Η Β τάξη τη δράση με θέμα "Κάπνισμα - Ελλάδα ελεύθερη καπνού-Smoke Free Greece" και η Γ τάξη τη δράση με θέμα "Σεξουαλική και Αναπαραγωγική υγεία".

Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών που φοιτούν κατά το τρέχον σχολικό έτος στην ΣΤ’ Δημοτικού και επιθυμούν τη συμμετοχή του παιδιού τους στην κλήρωση για εισαγωγή στην Α΄ τάξη του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Κιλκίς , υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση, από την Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024 έως και την Τετάρτη 17 Απριλίου 2024 και ώρα 23:59, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), κατηγορία Εκπαίδευση, υποκατηγορία Εγγραφή σε σχολείο, ενότητα Αίτηση εισαγωγής μαθητών και μαθητριών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία ή μέσω του συνδέσμου https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/ps-peis-es.

Ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024 στο Κιλκίς το βιωματικό σεμινάριο για γονείς παιδιών σχολικής ηλικίας με τίτλο «Ανακαλύπτοντας μαζί τα όρια», διάρκειας 20 ωρών. Στο σεμινάριο συμμετείχαν 17 γονείς. Τα θέματα είχαν να κάνουν με την ενίσχυση του γονεϊκού τους ρόλου και συγκεκριμένα την οριοθέτηση, τη βελτίωση της επικοινωνίας, τη διαχείριση των συναισθημάτων και την πρόληψη των εξαρτήσεων και των εξαρτητικών συμπεριφορών.